Diorama Dungeoncrawl is geïnspireerd op 16-bitactiegames en geeft oldskool uitdagingen en stijl aan 3D-omgevingen in low poly. Neem het op tegen monsters en ontwijk vallen in je missie om het hart van het Living Castle te claimen. Ontdek verborgen bossen, mysterieuze zalen, torens en dungeons en neem het op tegen de machtige Necromancer die heerst over de krachten van de duisternis.
Diorama Dungeoncrawl is een zijwaarts scrollend hack-en-slashavontuur met een frisse artistieke twist aan bekende actiemechanismen! Neem het op tegen hordes skeletten, vleermuizen en kobolden! Ontwijk behendig sluwe vallen en ga de confrontatie aan met angstaanjagende bazen. Ren, spring en slinger je machtige hamer, maar pas op vijandige projectielen die uit alle richtingen op je afvliegen! Kun jij overleven en de vrede in je koninkrijk herstellen?