Dead in Vinland - True Viking edition
DEAD IN VINLAND is een survival/management-game, gecombineerd met RPG- en adventure-elementen, over een Vikingfamilie die probeert te overleven op een mysterieus eiland. Deze True Viking-editie bevat alle verschenen DLC's!
Wanneer Eirik en zijn familie zijn verbannen naar een afgelegen en onbekend eiland, moet jij ze helpen om te overleven. Beheer hun mentale en fysieke gezondheid, verken het eiland, deel je kamp in en deal met de plaatselijke bewoners. Sommigen kunnen je helpen, maar anderen zijn minder vriendelijk. Onthul de esoterische mysteriën van Vinland. Ze kunnen je leven redden of... je ondergang betekenen.