Dark Witch Music Episode: Rudymical
Speel de verhaalstand voor één speler en maak korte metten met alle eindbazen! In de VS Mode kun je het opnemen tegen je vrienden. Je kunt ook samenwerken in de Co-op Mode.
Druk de knoppen in op het ritme van de muziek om Boing Boings (kogels) neer te halen. Spring om dodelijke vlammen te ontwijken.