Cronostase Electric Collection
Een verzameling van zeven verschillende puzzelgames (elk met 50 levels) gebaseerd op het 'Sokoban'-gamegenre waarin je kubussen verplaatst. De gametypen hebben allemaal elektriciteit als thema, maar geen zorgen. Je hebt geen voorkennis van schakelsystemen nodig.
Lighton - Maak een circuit en schakel alle lichten in. Maar pas op, als je kortsluiting veroorzaakt, zal het EXPLODEREN!
Lighton: Duo - Maak circuits, maar pas op: je kunt wisselen tussen een gele en blauwe modus en kunt alleen circuits van dezelfde kleur verplaatsen!
Puzzle Light: One Move - Een logicapuzzel waarin je moet ontdekken hoe je het doel voltooit met één move!
Puzzle Light Slide - Dit keer kun je tegels alleen horizontaal of verticaal over het speelveld verplaatsen en stoppen ze niet tot ze een andere tegel of muur raken.