Cronostase Electric Collection
A collection of 7 different puzzle game modes (each with 50 levels) based on the box-pushing “Sokoban” genre of games. The game modes are all circuitry/electricity themed, but don't worry: prior knowledge of circuitry is not necessary.
Lighton - Assemble a circuit and turn on all the lights. Watch out though, if you make a short circuit it will EXPLODE!
Lighton: Duo - Assemble circuits, but be careful: you can switch between yellow and blue modes and can only move the same colored circuitry!
Puzzle Light: One Move - A logic puzzle where you must figure out how to complete the target with a single move!
Puzzle Light: Slide - This time your tiles can only be slid around the game board in a cardinal direction and won't stop until they hit another tile or a wall.
Puzzle Light: Connect - Move the whole circuit around as you pick up more pieces!