Crimsonland is een meeslepende top-down dual stick-shooter waarbij je scherm gevuld wordt met honderden aliens, enorme spinnen, gemuteerde hagedissen en meer.
Alle spelstanden van Crimsonland bevatten lokale coöp-missies voor maximaal vier spelers.* Er zijn ook speciale coöp-klassementen, dus nodig je vrienden uit en laat iedereen zien dat jij wel raad weet met een shotgun!