Criminal Expert
Als rechercheur bij de politie neem jij de taak op je om deze mysterieuze gebeurtenis uit te leggen. Wie is deze persoon en wat deed ze daar? Zijn de omstandigheden van deze zaak gemakkelijk te verklaren of is er iets diepers aan de hand in het verhaal?
Criminal Expert is een detective-videogame die je onder druk zet van het onverbiddelijk verstrijken van de tijd. Het verhaal bevat meerdere keuzepaden, en jij bepaalt uiteindelijk hoe het afloopt.