Comic Coloring Book
Coole personages, vriendelijke kleuren en grappige verhalen zullen elk kind echt plezier bezorgen.
De tekeningen zijn gemaakt door een kunstenaar met jarenlange ervaring in het maken van illustraties voor kinderen. Energieke karakters, vriendelijke stijl en creatieve landschappen zullen iedereen aan het lachen maken.
Kleurboeken helpen kinderen hun gevoelens te uiten en hun creativiteit te ontwikkelen. Om hen hierin het beste te ondersteunen, bevat het Comic Coloring Book veel kleurgereedschappen - van kleurpotloden tot stripboekstickers. Je kunt ook de extra modus ontgrendelen om je eigen verhalen te maken.