Comic Coloring Book
Cool characters, friendly colors, and funny stories will bring real fun to every kid.
The drawings were created by an artist with many years of experience in making illustrations for children. Energetic characters, friendly style, and creative landscapes will make everyone smile.
Coloring books help children express their feelings and develop their creativity. To best support them in this, the Comic Coloring Book includes many coloring tools—from crayons to comic book stickers. You can also unlock the additional mode to creating your own stories.