Terwijl ze onderweg zijn naar de Chronus-schrijn om de Chronus-fragmenten te halen, worden Loka en zijn leraar Teth omringd door de bende van een mysterieuze man genaamd Geppel. Ze eisen de fragmenten op. Terwijl Teth probeert tijd te rekken, haast Loka zich de grot uit om hulp te halen. Dat lukt, maar als ze terugkeren zijn Teth en Geppel nergens meer te vinden.
Samen met zijn vriend Sarna besluit Loka op reis te gaan om te speuren naar informatie over zijn vermiste leraar, Teth.