Chronus Arc
On their way to the Chronus Shrine to get the Chronus Fragments, Loka and his teacher Teth are surrounded by a mysterious man named Geppel and his gang. They demand the Fragments. While Teth plays for time, Loka rushes out of the cave on his own to fetch reinforcements. He is successful, but Teth and Geppel are nowhere to be found.
Aiming to gather information about his missing teacher, Teth, Loka decides to set out on a journey with his friend Sarna.
The game features familiar quests, but also dungeons filled with puzzles to solve, and characters who grow and can be developed as the story progresses with the class change system. Additional elements such as dungeons and special items are available for extra fun!