Deze veelomvattende collectie bevat zeven klassieke games, elke met diverse multiplayeropties*, onlinemogelijkheden en gedetailleerde galerijen!
Zeg maar dag met het handje tegen Game Over! Pas de moeilijkheidsgraad aan of geef jezelf meer levens om je helemaal door elke game heen te vechten. Ook kun je de Engelse of Japanse versie van elke titel spelen!
Inbegrepen zijn: Final Fight, Captain Commando, The King of Dragons, Knights of the Round en Warriors of Fate, plus nog eens twee games die nog nooit eerder op een spelsysteem voor thuis verkrijgbaar waren: Armored Warriors en Battle Circuit!