Wanneer het kwaad de wereld bedreigt, schreeuwt de wereld om Broforce, een paramilitaire organisatie met te weinig middelen, genoeg spierballen en een patent op bruut geweld. Speel met maximaal vier spelers om erop los te knallen als tientallen verschillende bro's en schakel de terroristen uit die een bedreiging vormen voor onze samenleving. Hanteer talloze unieke wapens en ontketen fantastische kettingreacties van vuur en napalm in naam der vrijheid.
De Broforce: leef je helemaal uit met tientallen bro's die ieder hun eigen unieke wapens en speciale aanvallen hebben om de wereld te bevrijden.
Bro-Op en Deathmatch: bestrijd terrorisme met maximaal vier spelers in de coöperatieve stand* of keer je bro’s de rug toe en neem het tegen elkaar op in verschillende explosieve competitieve standen.
Explosion Run: doe mee met andere bro’s om deze unieke races tegen de klok te voltooien onder druk van exploderend terrein en totale chaos.