Brave Bow Archer: Princess Rescue Simulator!
Veel verschillende niveaus nemen je mee door de magische Middeleeuwen. Je bezoekt donkere kerkers, dichte bossen, eindeloze velden en andere gedenkwaardige plaatsen uit de magische Middeleeuwen. Red alle prinsessen en word een held!