Borderlands: The Handsome Collection
Schiet en plunder, terwijl je de wereld vol chaos verkent van Pandora in Borderlands 2 en de waanzin in Borderlands: The Pre-Sequel van Borderlands: The Handsome Collection. Ervaar de bekroonde FPS-RPG-serie, met inbegrip van het ontelbare aantal wapens, de kenmerkende coöperatieve gameplay en stapels bonuscontent.