Bit Orchard: Animal Valley
Geniet van een trip down memory lane, met gestileerde 2D-graphics, die lijken op oude Game Boy-titels. Als je van pixelart-games houdt, moet je niet aarzelen om dit charmante spel uit te proberen.
Je hoort een paar aanstekelijke deuntjes om je avontuur te verbeteren. Je kunt wisselen tussen tracks, wanneer je teruggaat naar je kamer, voor wat broodnodige rust.