BROKEN MIND is een actie Survival Horror.
In BROKEN MIND speel je Agent Frank Morgan, een detective met een duister verleden. Je zult de verdwijning moeten onderzoeken van een tienermeisje dat werd ontvoerd tijdens een live internetuitzending. Het onderzoek wordt versneld wanneer Laura's telefoon een paar kilometer verderop midden in het bos een signaal afgeeft!
Vecht, onderzoek, los de puzzels op en ontdek wat er met Laura Campbell is gebeurd.