B.O.O.L: Meester labyrintpuzzels
B.O.O.L: Meester labyrintpuzzels is een leuk en uitdagend puzzelspel voor iedereen. B.O.O.L. staat voor 'Box Out Of Labyrinth' en betekent dat je Box uit het labyrint haalt en het doel van het spel beschrijft. Jouw taak is om de doos uit het labyrint te halen naar zijn bestemming. Dit klinkt als een makkelijke opgave? Je deed de berekening zonder de puzzelmeesters. De speeldoos kan niet vrij worden bewogen, maar alleen op, neer, links en rechts en alleen tot aan de volgende hindernis zonder tussendoor te stoppen. Maar dat is nog niet alles, je hebt slechts een bepaald aantal bewegingen tot je beschikking. Maak je klaar en ga de uitdaging aan van meer dan 120 labyrintpuzzels.