Aspire: Ina's Tale
Ina zat gevangen, eeuwig slapend in de Toren waar ze droomde. Opeens werd ze wakker, zonder het zelf te beseffen. Ina moet nu de binnenkamers van de Toren verkennen om een uitweg en de reden voor haar gevangenschap te vinden.
Want dit is geen verhaal over Ina's redding. Dit is het verhaal over hoe ze ontdekte dat ze zoveel meer kon zijn.
Ina's dromen vormen de realiteit terwijl de Toren ervan leeft. Hoop en verbeelding stillen de Torens honger. Hoe zijn de twee verbonden?
Ina zat gevangen voor een reden. Haar krachten worden opgepikt door de geesten die in de Toren ronddwalen. Gebruik ze om objecten te verplaatsen, puzzels op te lossen, verborgen passages te onthullen en trotseer de omgeving op je weg naar buiten.