Akihabara - Feel the Rhythm Remixed
Ga op een muzikale reis met intense puzzelactie in Electric Town in Tokio! Stapel blokken om combo's te maken en gebruik het ritme om ze te vernietigen. Speel de campagne en ga voor de hoogste score!