Aery Early Birds Bundle
Alle 3 de spellen zijn verhaalgestuurde, geweldloze verkenningsspellen waarbij een kleine vogel scherven van zijn geheugen moet verzamelen om nieuwe werelden te ontdekken en verder te gaan met de verhaallijn.