A Plague Tale: Innocence - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Volg het bejubelde verhaal over de jonge Amicia en haar broertje Hugo tijdens een hartverscheurende reis door de zwartste bladzijden uit de geschiedenis. Opgejaagd door soldaten van de inquisitie en omringd door zwermen onstuitbare ratten, vormen Amicia en Hugo een hechte band. Tijdens hun ongelijke strijd om te overleven, zetten ze alles op alles om betekenis te geven aan het bestaan in deze wrede, meedogenloze wereld.