9 Years of Shadows
9 Years of Shadows is een side-scroller in Metroidvania-stijl van Halberd Studios. Sluit je aan bij Europa, een dappere krijger die vastbesloten is om de mechanische reus Talos te infiltreren en zijn corruptie binnenin te stoppen voordat het de wereld in duisternis overspoelt. Vecht tegen corrupte wezens, ontmoet charismatische muzikanten en ontdek de waarheid achter de vloek die het land van alle kleuren heeft beroofd.
Velen hebben geprobeerd zich te wagen in de kronkelende diepten van Talos, een slapend fort waar door de eeuwen heen meerdere beschavingen hebben gewoond. En nu ze alles heeft verloren wat ze dierbaar was, is er niets dat Europa ervan weerhoudt om te doen wat anderen niet konden. De nobele krijger die weigert door de vloek gebonden te worden, moet het kasteel binnengaan, de bron van de corruptie vinden en de kleuren voor eens en voor altijd herstellen.
Europa hoeft dit avontuur niet alleen aan te gaan. In de reus raakt ze bevriend met Apino, een schattige zwevende beer met magische vermogens die kleur kunnen herstellen en de gezondheid van zijn bondgenoten kunnen aanvullen. Hij is ook in staat om zijn metgezellen te beschermen tegen de vele gevaren die op de loer liggen in de gangen van Talos.
De muziek is de ziel van het spel. Breng de wereld tot leven terwijl u luistert naar een opzwepende soundtrack van Miguel Hasson en ontspannende 432Hz-deuntjes van de gevierde componisten Michiru Yamane (Castlevania-serie) en Norihiko Hibino (Metal Gear Solid-serie). Ontmoet deze gastcomponisten als in-game NPC's die Europa tijdens haar zoektocht tijdens het spel zullen helpen.