80's OVERDRIVE
80'S OVERDRIVE is een 2D-pixelart-racegame, ontworpen om je terug in de tijd te nemen naar de tijd dat 8- en 16-bit spelsystemen en arcadegames de wereld beheersten. Concurreer met tegenstanders in de carrièrestand om nieuwe races vrij te spelen, nieuwe auto's te kopen en ze te upgraden met de allernieuwste technologieën! Test je vaardigheid in de stand Time Attack en kijk hoe ver je kunt komen in deze race tegen de klok! Maak je eigen tracks met de ingebouwde trackgenerator en deel ze met je vrienden!