16-Bit Soccer
Als je die momenten van snelle actie met coole pixelafbeeldingen opnieuw wilt beleven, dan is "16-Bit Soccer" precies wat je zoekt!
Je zult een echte buzz krijgen bij het spelen van dit spel dat gemakkelijk te leren is, maar moeilijk te beheersen en nog moeilijker om neer te zetten !!!
"16-Bit Soccer", je stopt pas met spelen als je elke competitie en elk toernooi hebt gewonnen!