The Mysterious Case of Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Vrijdag 13 augustus 1886, bij het ochtendgrauwen. De straten van Soho zijn verdorven en de lucht is net zo bedompt als de geesten van de stadsbewoners.
Niemand weet welke verschrikkingen er ’s nachts hebben plaatsgevonden. Een rijke burger met een smetteloze reputatie is vermoord, wat een hoop vragen oproept. Is hij echt om het leven gebracht? Hier, in Soho? En waarom moest hij sterven? Je vraagt een goede vriend en forensisch arts om hulp. Alleen hij kan je de antwoorden geven die je nodig hebt om de zaak op te lossen. Hopelijk kan Dr. Jekyll je helpen bij je onderzoek.