Hamartia, de grote citadel, was een poel van zonde en verderf geworden. Na eeuwen vol excessen lag de boetedoening in het verschiet. In een duistere nacht maakte chaos zich meester van de citadel.
Help onze heldin de citadel te doorzoeken, de acht gouden sterren te vinden, en het er levend van af te brengen!