Laat je verrassen door de verbeterde graphics, begin je reis met één tik op het scherm en proef de spanning terwijl je door nieuwe plekken raast. SpeedX 3D Hyper Edition bevat nieuwe tracks, betere besturing en een nog snellere gameplay. Activeer de Hyper-stand en ontdek hoe ver je kunt gaan!