Geniet van open wereld-actie met een tropisch tintje in Shakedown: Hawaii.
Van de vergaderkamer naar de straten, Shakedown: Hawaii parodieert het bedrijfsleven en de bijbehorende wittenboordencriminaliteit. Bouw een imperium, creëer monopolies en reclasseer de verwoestbare sandbox van het eiland.