Ontdek een wereld vol dappere helden, reusachtige demonen en epische gevechten in SADAME voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Maak jacht op monsters in stijl in een RPG-avontuur boordevol actie en diepgang.
De game speelt zich af in een alternatieve variant van het historische Japan ten tijde van de strijdende staten. Sinds de Onin-oorlog is er een eeuw verstreken en overal in het land heerst chaos. In landen waar ooit vrede heerste, verschijnen er demonen die alles op hun pad verwoesten. Terwijl het volk gebukt gaat onder angst, besluiten vier helden de invallers het hoofd te bieden, de boosaardige Nobunaga te verslaan en de vrede in het rijk te herstellen.
Kies een van de vier helden, die allemaal unieke eigenschappen en vaardigheden hebben. Iedere held beleeft een ander verhaal en komt andere personages tegen. Experimenteer met verschillende speelstijlen: gebruik de zwaardvechtkunsten van de Samurai, sluip door levels met de Ninja, gebruik magie als Monk of ga de strijd aan als Rogue.
Je kunt je personage sterker maken door meer ervaring op te doen, je uitrusting verbeteren door middel van edelstenen en je held verder ontwikkelen door middel van een uitgebreide skill tree. Na ieder gevecht kun je in de Armory nieuwe wapens en uitrusting kiezen, je toverspreuken veranderen en je eigenschappen verbeteren om sterker te worden in het gevecht.
Als je in de nesten zit, kun je personages te hulp roepen die je in eerdere avonturen hebt gebruikt. Via StreetPass kun je ook helden uitwisselen met andere spelers en hun personages mee laten vechten. Zorg wel dat je timing in orde is, want ze kunnen je in slechts één level helpen voordat ze weer verdwijnen.