De god van de sterren wil een meisje redden dat een droom heeft. Jij komt de god hierbij te hulp.
Je kunt ook het aantal voorwerpen in de kamer uitbreiden door sterren te verzamelen. Laat de dromen van het meisje uitkomen met de god van de sterren!