Het feest gaat verder
Het enige wat je hoeft te doen, is Mario Party: Star Rush - Party Guest downloaden op de Nintendo 3DS van iedere speler die niet de volledige versie van de game heeft. Daarna kun je meteen aan de slag! Bepaalde minigames uit Mario Party: Star Rush kun je ook in je eentje spelen, nadat je ze een paar keer met zijn allen hebt uitgeprobeerd. Krijg drie op een rij in Tegels Op Regels, maak korte metten met slechteriken in Goomba-goudkoorts en bewijs jezelf als circusartiest in Baldadig. Je kunt ook een paar bekende gezichten uit het Paddenstoelenrijk zien in het personagemuseum.
In Mario Party: Star Rush - Party Guest worden gegevens zoals je partyniveau opgeslagen, evenals personages en minigames die je hebt vrijgespeeld. Als je besluit om de volledige versie van Mario Party: Star Rush te kopen en de game op hetzelfde Nintendo 3DS-systeem te spelen, dan kun je je voortgang in Mario Party: Star Rush - Party Guest overdragen naar de volledige versie.