Excave
Oorlog in Imperial City! De koning wil dat jij het gevaarlijke labyrint onder de stad verkent en achterhaalt waarom dit mysterieuze laboratorium plots een leger van vernielzuchtige monsters uitbraakt. Daal af in de diepste krochten om de vermiste magiër te redden.
Gebruik al je kunde met wapens en magie om te voorkomen dat je sterft in de kronkelende gangen van het labyrint. Verken, vecht en vergaar faam en rijkdom. Keer terug naar de stad om op krachten te komen, je vondsten te onderzoeken en je uitrusting te repareren en verbeteren. Durf jij de verraderlijke diepten te verkennen?