Crollors Game Pack
Crollors Game Pack is een verzameling van vier spellen. Elk spel heeft zijn eigen uitdaging en heeft daarom voor ieder wat wils. Geniet van uren gameplay en probeer de highscores te verbeteren.
Opmerking: de 3D-stand kun je alleen gebruiken op de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL.