Color Zen Kids
Color Zen Kids biedt ook jonge Zen-meesters de kans om te genieten van de populaire puzzelgame. Dankzij eenvoudigere puzzels, grotere vormen en grappige dierenfiguren is deze game de ideale manier om het probleemoplossend vermogen van kinderen te trainen. Nu kan elk gezinslid zich onderdompelen in een wereld vol kleuren en vormen, dankzij Color Zen Kids!