RTO 2
RTO 2 is een side-scrolling first-person-shooter met elementen uit het survival-horrorgenre.
Leid een team van zes man door vier verhalen en doe je best om te overleven en je missie te volbrengen.
In RTO 2 worden de levels willekeurig gegenereerd en keren personages die sterven, niet meer terug. Neem het op tegen hordes vijanden om zo je overlevingsvaardigheden op de proef te stellen.