GUIDE THE GHOST
Ontdek GUIDE THE GHOST! In deze spannende game help je jouw vriendelijke gele spook om alle obstakels te passeren. Maar let op, als je een muur raakt, is het game over! Eindeloos plezier voor de hele familie.