GALAXY BLASTER CODE RED
In GALAXY BLASTER CODE RED moet je jouw schip verdedigen tegen de schepen van buitenaardse wezens. Beweeg je stick naar links of rechts en tik dan op het touchscreen om te schieten met je blaster. Wees voorzichtig! Als het doelwit je basis binnenkomt of als je je doelen te vaak op rij mist, is het game over!