Xtreme Sports
De Xtreme Cola Company heeft iedereen uitgenodigd om naar Xtreme Island te komen om te strijden voor de titel van Xtreme Sports-kampioen! Guppi en haar vriend Fin nemen de uitdaging aan, maar zijn niets zonder jouw hulp!
Deze kleurrijke visie op extreme sporten die de adrenaline door je lijf doet razen komt van de makers van de cultklassieker Shantae. Duik in de actie en ontdek surfen, streetluge, in-line skaten, skateboarden en zelfs skyboarden!
Verken het eiland om vrienden, tegenstanders en zelfs enkele verborgen verrassingen te vinden. Train tot het uiterste om een kans te maken op de medailles in de diverse onderdelen. In totaal zijn er meer dan 400 medailles te verzamelen!