The Master of the Mountain Outfit for Dust & Ashes
Nadat Dust zijn weg terug naar Shine City had gevonden vanuit de buitenwijken, maakte hij snel contact met de Koningin van de straat, ook bekend als Toxic. 'Toxic' legde hem de ins en outs van de Lethal League uit. Na het verliezen van zijn identiteit en geheugen was zijn enige bezit een vreemde brief die hij in een van zijn sneakers vond. De informatie op deze brief bracht hem ertoe officieren van justitie te zoeken op een feestje in een penthouse. Zo ontstond de Master of the Mountain persona.