Hé, Bratz Pack! De Stylin' Soiree was zo'n grote modehit dat het de aandacht trok van een wereldberoemde ontwerper die nu met je wil samenwerken!
Breid Bratz Magazine uit door te schrijven over je reizen naar Barcelona, Seoel en Stilesville.
Pas de meiden aan met mooie nieuwe kapsels, make-up en outfits uit de Girls Nite Out-collectie om je volgers te verbazen.
LEG HET MOMENT VAST – Maak foto's en selecteer de beste uit de galerie om te delen met je volgers.