Additional Music "Uchiban - Touken Ranbu Warriors"
Een arrangement van een stuk uit het bronmateriaal 'Touken Ranbu -ONLINE-'. Dit stuk wordt toegevoegd aan de muziek die je kunt selecteren bij Change Honmaru Music.