Deze extra controller kan gebruikt worden in bepaalde spellen.
Verbeter je Wii U-ervaring met een keur aan accessoires. De Wii U is niet alleen compatibel met gloednieuwe accessoires, maar ook met veel accessoires die ontworpen zijn voor het Wii-systeem.
Bevat een station voor het opladen van de Wii U GamePad, een voeding om hierop aan te sluiten en een standaard om de GamePad op neer te zetten voor het spelen.
Deze set bevat een Wii U GamePad-stylus (groot), Wii U GamePad-beschermfolie en een stofdoekje.
Capaciteit van de batterij: 2550 mAh / 9,2 Wh (biedt een gebruiksduur van maximaal 8 uur, in tegenstelling tot 3-5 uur met de standaard Wii U GamePad-batterij)
Let op: de oplaadbare Wii-afstandsbedieningsbatterij is alleen compatibel met het Wii-afstandsbedieningsoplaadstation, en vice versa.
Let op: de oplaadbare Wii-afstandsbedieningsbatterij is alleen compatibel met het Wii-afstandsbedieningsoplaadstation, verkrijgbaar in de Wii-afstandsbedieningsoplaadset.
Dit is randapparatuur waarmee je Nintendo GameCube-controllers kunt gebruiken voor Super Smash Bros. for Wii U. Je kunt deze adapter aansluiten op de USB-aansluitingen aan de voorkant of de achterkant van het systeem. Hiermee kun je maximaal vier Nintendo GameCube Controllers of draadloze Nintendo GameCube WaveBird Controllers aansluiten op het Wii U-systeem.
De Wii U is terugwaarts compatibel met bijna alle Wii-spellen en -accessoires, dus je kunt je favoriete Wii-ervaringen ook op de Wii U blijven beleven.