Nintendo Switch-games in juni 2023
Deze maand kun je op de Nintendo Switch mysteries oplossen in de regen, in de tijd en zelfs vanuit het hiernamaals, kun je de diepste kerkers doorzoeken, kun je genieten van een prachtig handgeschilderd avontuur en meer! Bekijk deze selectie games voor juni en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Jouw keuzes vormen het verhaal in deze RPG die zich afspeelt in het Japan uit de jaren 80. Over een maand vergaat de wereld. Hoe breng jij de rest van je dagen door?
Ga met Mimi op een unieke en verhalende reis waarin je handgeschilderde waterverflandschappen verkent, jeugdherinneringen ophaalt en verloren familiegeheimen ontdekt.
Ga met Yuma, een aspirant-detective die lijdt aan geheugenverlies, en de geest die hem achtervolgd op een detective-avontuur waarin ze onopgeloste mysteries moeten oplossen met diverse bovennatuurlijke vaardigheden.
Nadat je als geest zonder enige herinneringen wakker wordt, moet je de kracht van de doden inzetten om je eigen moord op te lossen voordat de zon opkomt in deze mysterieklassieker – geremasterd in HD!
En dat is nog niet alles! Er komen nog veel meer games naar de Nintendo Switch. Ontdek wat er deze maand allemaal wordt uitgebracht.