Deze games zijn nu te koop en direct te spelen!
Zat er een game in de presentatie die je graag zou willen spelen? Via deze website kun je nu je eigen Nintendo Switch-wenslijst beheren en er games aan toevoegen! Ook ontvang je dan een e-mail wanneer een game van je wenslijst verschijnt of in de aanbieding is!