Necrobarista - Laatste Ronde -
Necrobarista is evenzeer geïnspireerd door film als anime en biedt een unieke kijk op het visuele nieuwe medium. Volg een dynamische en diverse cast van personages terwijl ze navigeren door Melbourne's hipstery koffiecultuur, de twijfelachtige ethiek van necromantie en het proces van loslaten.