Met DLC gaat er een wereld voor je open!
Je kunt je onvergetelijke avontuur uitbreiden met de uitbreidingspas van The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De uitbreidingspas geeft je toegang tot twee DLC-pakketten – DLC-pakket 1: De Meesterproeven en DLC-pakket 2: De ballade der Uitverkorenen. Je kunt nieuwe verhaalcontent beleven, meer tempels ontdekken, meer dungeons verkennen, exclusieve voorwerpen vinden en loodzware uitdagingen aangaan.
Met de Fighters Pass krijg je toegang tot vijf nieuwe sets downloadbare content zodra ze worden uitgebracht. Bovendien is de Fighters Pass goedkoper dan dat je elke set los koopt. Elke set bevat één nieuwe vechter, één nieuw level en een aantal nieuwe muzieknummers! Challenger Pack 1, waar onder andere Joker uit Persona 5 in zit, komt al in april!
Piranha Plant mengt zich als DLC in de strijd en hapt erop los in Super Smash Bros. Ultimate. Deze bijtgrage plant laat zijn tegenstanders dankzij zijn vlijmscherpe tanden en zijn vermogen om Petey Piranha op te roepen groen en geel zien!
Captain Toad: Treasure Tracker – Speciaal boek bevat achttien nieuwe uitdagingen, waaronder vijf nieuwe levels en nieuwe glimmende kronen om te vinden! Je kunt Speciaal boek zelfs met een vriend spelen in de stand voor twee spelers!
Ontdek Splatoon 2: Octo Expansion, een omvangrijke nieuwe singleplayerstand voor Splatoon 2! Je speelt als het nieuwe personage agent 8, die eruitziet als een Octoling! Klieder je een weg door 80 grimmige testfaciliteiten in een enorme ondergrondse wereld. Als het je lukt om uit deze bizarre dieptes te ontsnappen, kun je in multiplayergevechten als Octoling spelen!
Met de uitbreidingspas van Xenoblade Chronicles 2 kun je meer ontdekken over de wereld Alrest! Duik in de geschiedenis van Jin en beleef de val van Torna in een nieuwe verhaalstand, neem nieuwe quests aan en krijg toegang tot de Challenge Battle Mode. Als je je vaardigheden op de proef wilt stellen, kun je de moeilijkheidsgraad opkrikken.