Nintendo begint gamescom met nieuwe trailers en aankondigingen, inclusief DLC, bundels, releasedatums en meer!
21 augustus 2018 – Aan het begin van gamescom in Keulen, Duitsland, heeft Nintendo nieuwe details onthuld over wat fans in de loop van de week kunnen verwachten, inclusief nieuwe gameplaybeelden van reeds aangekondigde Nintendo Switch-games als Super Smash Bros. Ultimate, Super Mario Party en DAEMON X MACHINA van Marvelous, terwijl bezoekers van de show diverse komende titels kunnen spelen, inclusief ‘s werelds eerste hands-on met Super Mario Party en het onlangs aangekondigde Diablo III Eternal Collection van Blizzard Entertainment.
Na de recente Super Smash Bros. Ultimate Direct, die veel nieuwe info bracht over het aanstaande vechtfeest dat op 7 december naar de Nintendo Switch komt, kunnen fans gloednieuwe beelden bekijken van de onlangs aangekondigde personages King K. Rool, Dark Samus en Chrom. Het ontwikkelingsteam in Japan vecht met deze personages twee volledige wedstrijden uit, zoals nu te zien is op onze gamescom-website.
Ondertussen moet iedereen met een zwak voor snelle mech-actie de game DAEMON X MACHINA van Marvelous goed in de gaten houden. Deze nieuwe game van producer Kenichiro Tsukuda, die in 2019 naar de Nintendo Switch komt, laat spelers met volledig aanpasbare 'krachtpantsers’, genaamd Arsenals, deelnemen aan uiteenlopende missies. Later deze week kunnen fans meer van de game zien, want dan toont Kenichiro Tsukuda gloednieuwe gameplaybeelden in een video vanuit Nintendo's RedCube-studio op gamescom. Tot het zover is, kun je de DAEMON X MACHINA - gamescom 2018-teaser bekijken.
Deze week verschijnen ook gloednieuwe gameplaybeelden van de komende, op zichzelf staande verhaaluitbreiding Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country. Deze beelden maken deel uit van een RedCube-video die aan het eind van de week wordt gepubliceerd.
Mario Tennis Aces verwelkomt binnenkort een nieuw gezicht op de tennisbaan, want Diddy Kong komt een slagje meeslaan. Deze snelle deelnemer, met een speciale slag waarbij hij aan een liaan slingert, komt direct beschikbaar voor spelers die deelnemen aan het volgende toernooi, dat loopt van 1 tot 30 september. Zodra het toernooi is afgelopen, komt hij voor iedereen beschikbaar, ongeacht of spelers wel of niet hebben deelgenomen aan het toernooi. Bekijk Diddy Kong voor het eerst in actie in de Mario Tennis Aces – Diddy Kong-trailer op onze gamescom-website.
Om op de hoogte te blijven van alle activiteiten van Nintendo op gamescom, zit je goed op de gamescom-website van Nintendo of Europe. Daar worden in de loop van de week nieuwe video’s vanuit Nintendo’s RedCube-studio op de beursvloer toegevoegd.