Volg de ESL Go4Splatoon Europe Grand Final live op zaterdag 1 april
Het beslissende moment is bijna aangebroken. Na zes maanden strijd op hoog niveau tussen de beste Splatoon-teams in Europa is het tijd voor de ESL Go4Splatoon Europe Grand Final.
Op zaterdag 1 april gaan vier teams elkaar te lijf om te zien wie zichzelf Europees kampioen mag noemen. De leden van het winnende team krijgen naast de eer allemaal een Nintendo Switch!
Wil je weten wie als winnaar uit de bus komt? Ga dan morgen om 14:00 uur naar de officiële website van Nintendo om het volledige toernooi live te volgen!
Voordat de Grand Final begint, wordt er ook een presentatiewedstrijd gespeeld waarin je de gameplay van Splatoon 2 kunt aanschouwen. Dit vervolg op het eerste tentakelspektakel komt deze zomer uit voor de Nintendo Switch. Wil je op de hoogte blijven van Splatoon 2? Werp dan een verfblik op de officiële spelpagina of op de Facebook-pagina van Splatoon!