Watch the ESL Go4Splatoon Europe Grand Final live on Saturday 1st April
It all comes down to this. After six months of high-level performances from some of the best Splatoon teams in Europe, the ESL Go4Splatoon Europe Grand Final is upon us.
On Saturday 1st April four teams will splat it out, all aiming to be crowned champions of Europe. But it’s not just glory up for grabs – the winning team also each walk away with a Nintendo Switch!
Want to see who emerges from the ink victorious? Check back to the official Nintendo website from 13:00 UK time tomorrow to watch the whole tournament live!
There will also be a Splatoon 2 exhibition match taking place before the Grand Final for those eager to see more of the splat-filled sequel before it launches on Nintendo Switch this summer. To stay fresh on all things Splatoon 2, be sure to drop by the official gamepage and check out the Splatoon Facebook page too!